همکاری با ما

با FX24 همراه شوید و از مزایای بی‌نظیر همکاری ما بهره‌مند شوید.

برنامه همکاری اف ایکس 24 فرصتی بی نظیر برای تمام فعالان بازارهای مالی


مزایای آی بی

درآمد غیر فعال و نامحدود

جوایز و پاداش ها

برداشت سریع

پشتیبانی اختصاصی

با سیستم بازپرداخت دو ‌سطحی FX24، درآمدتان فراتر از تصور خواهد بود!

درآمد غیر فعال و نامحدود

 به عنوان یک IB می‌توانید معامله‌گران را به کارگزار معتبر جهانی FX24  ارجاع دهید و از کمیسیون‌ها و همچنین پاداش‌های خاص ما بهره مند شوید. برنامه IB ما برای افرادی طراحی شده است که دارای شبکه قوی از افراد علاقه‌مند به تجارت و سرمایه گذاری آنلاین هستند. هر معامله‌ای که توسط معامله‌گری که معرفی کرده‌اید انجام می‌شود، درآمدی برای شما ایجاد می‌کند. هرچه معامله‌گران بیشتری معرفی کنید، درآمد شما بیشتر خواهد شد. به همین سادگی!

با پیوستن به FX24، به دنیایی از منابع و مزایا دسترسی خواهید داشت، از جمله:

مواد بازاریابی:

به بروشورها، راهنماها، ابزارهای تبلیغاتی و منابع آموزشی متنوعی دسترسی خواهید داشت تا بتوانید به طور موثرتری مخاطبان خود را جذب کنید و شبکه خود را گسترش دهید.

کمک فنی:

در صورت نیاز به راهنمایی یا حل مشکل، می‌توانید به تیم پشتیبانی مجرب ما مراجعه کنید. ما در تمام مراحل کار در کنار شما خواهیم بود تا تجربه‌ای بی‌نظیر را برای شما رقم بزنیم.

آموزش‌های تخصصی:

ما وبینارها، دوره‌های آموزشی آنلاین و جلسات مشاوره را به طور منظم برگزار می‌کنیم تا مهارت‌ها و دانش شما را در زمینه معرفی کاربر و بازاریابی ارتقا دهیم.

ارتباطات قوی:

 با پیوستن به جامعه شرکای fx24، به شبکه‌ای از افراد هم‌فکر و موفق دسترسی خواهید داشت که می‌توانید از تجربیات و ایده‌های آنها بهره‌مند شوید.

پشتیبانی اختصصاصی:

بروکرfx24 ، با تعهد به ارائه پشتیبانی بی‌نظیر به شرکای خود، به شما کمک می‌کند تا به اهداف خود دست پیدا کنید و به موفقیت برسید.

ما ارزشی را که شما به ارمغان می‌آورید درک می‌کنیم.
به همین دلیل FX24 اطمینان می‌دهد که برنامه IB ما به شما این امکان را می دهد طرح درآمد، بونوس‌ها و ریبیت‌های خود را شخصی سازی کنید و ظرفیت درآمد خود را به حداکثر برسانید و از برداشت هفتگی بهره مند شوید و همچنین حجم معاملات شبکه شما به‌طور مستقیم بر درآمد شما تأثیر می‌گذارد.
ارائه گزارش های شفاف

بروکر   FX24 با ارائه گزارش های شفاف اطلاعات کاملی در مورد ارجاعات، درآمد و سودهای آینده در اختیارتان قرار می دهد. و با افتخار در نهایت صداقت و شفافیت شرایطی را برای شما عزیزان فراهم کرده ایم که می توانید رشد جامعه معامله‌گران خود و ریز معاملات آنها را از طریق پنل شخصی دنبال کنید و درآمد خود را به آسانی و کاملا شفاف مشاهده و برداشت کنید.

در fx24، ما فقط به معرفی مستقیم توسط شما پاداش نمی‌دهیم؛ بلکه فراتر از آن می‌اندیشیم!

با سیستم بازپرداخت دو ‌سطحی منحصر به فرد ما، هر چه شبکه شما گسترش یابد و شامل معامله‌گران و IBهای دیگر شود، سود شما نیز به طور تصاعدی افزایش خواهد یافت.

با FX24، تنها نیستید!

در FX24، ما موفقیت شما را موفقیت خودمان می‌دانیم. به همین دلیل، تیمی اختصاصی از متخصصان مجرب را در کنار شما قرار داده‌ایم تا در هر مرحله از مسیرتان به شما پشتیبانی کنند.

شرکای ما خانواده ما

در FX24، ما به ارزش و تلاش شما به عنوان یک شریک اهمیت می‌دهیم. به همین دلیل، سیستم بازپرداخت منحصربه‌فرد ما به گونه‌ای طراحی شده است که به ازای هر معامله‌ای که در شبکه شما انجام می‌شود، به شما پاداش‌های بالایی تعلق ‌گیرد. حجم معاملات شبکه شما، کلید موفقیت شماست. هر چه معاملات بیشتری در شبکه شما انجام شود، سود شما نیز به طور تصاعدی افزایش خواهد یافت. بروکر  FX24 با تعهد به ارائه بهترین نرخ‌های بازپرداخت ، به شما اطمینان می‌دهد که از تلاش‌های سختتان به طور مناسب قدردانی می‌شود.

همین امروز به جمع شرکای FX24 بپیوندید و از مزایای بی‌نظیر ما بهره‌مند شوید!


پیوستن به جمع ما (کلیک کنید)

Scroll to Top
Əməkdaşlığa başlamaq üçün aşağıdakı formanı doldurun

Əlaqə məlumatlarınızı, telefon nömrənizi və ya istifadəçi adınızı daxil edin
Sizə uyğun olanları işarələyin: